گردشگری سلامت در ایران(قسمت اول)

گردشگری سلامت در ایران(قسمت اول)

گردشگری سلامت یکی از شاخه های صنعت گردشگری محسوب می شود. امروزه توجه زیادی به گردشگری سلامت در ایران می شود زیرا دسترسی افراد با پیشینه ها و بودجه های مختلف به خدمات درمانی را بهبود می بخشد. با پیشرفت توریسم درمانی در ایران، این کشور به یکی از قطب های اصلی دریافت درمان های مختلف پزشکی - به ویژه جراحی های پلاستیک - در خاورمیانه تبدیل شده است.

رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت-گردشگری سلامت

چرا گردشگری سلامت شکل گرفت؟

صف های طولانی برای شروع روند درمان؛

کمبود امکانات پزشکی در کشور مسافر؛

هزینه بالای درمان در کشور مسافر

عدم پوشش بیمه ای؛

تغییر در ارزش های مصرف کننده؛

خدمات بهداشتی ناکافی در کشور مسافر.

پیری جمعیت

مزایای گردشگری پزشکی

گردشگری پزشکی همچنین مزایایی برای بیماران هدف دارد، از جمله:

سیستم مراقبت های بهداشتی با تکنولوژی بالا در مقصد؛

عدم انتظار برای صف و شروع سریع درمان؛

قیمت مناسب برای روند درمان و همچنین هزینه های سفر و اقامت.

گردشگری پزشکی در ایران

سالانه افراد زیادی برای دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی به کشورهای مختلف سفر می کنند و ایران یکی از مقاصد مطلوب گردشگری پزشکی است.

ایران به دلیل وجود پزشکان ماهر و مجرب، مراکز درمانی مجهز و روش های به روز، سالانه پذیرای بیماران زیادی از سراسر جهان است. آمارها نشان می دهد که در سال 2012 حدود 30 هزار سفر برای مقاصد پزشکی به ایران انجام شده است.

رزرو هتل در رشت- هتل صبوری رشت-گردشگری سلامت

وجود فرصت های پزشکی لازم در ایران، این کشور را به مقصدی ایده آل برای گردشگرانی که به دنبال اهداف پزشکی هستند تبدیل کرده است. همچنین وجود چشمه های آب معدنی گرم و سرد و نیز پیشرفت در عرصه فناوری، علوم پزشکی، گیاهان دارویی و داشتن مناطق خاص جغرافیایی و اکوسیستم های مختلف، ایران را به یک مرکز گردشگری سلامت در جهان تبدیل کرده است.

بسته های جراحی پلاستیک ایران

از آنجایی که جراحی پلاستیک در ایران رایج و آشناست، جراحان پلاستیک ایرانی در این زمینه مجرب بوده و مراکز درمانی مجهز به آخرین فناوری ها هستند. شرکت رادینا با مقرون به صرفه ترین و سفارشی ترین پکیج های جراحی پلاستیک برای جراحی بینی، جراحی زیبایی شکم، بزرگ کردن سینه و باسن، لیپوساکشن و ... را به کسانی که مایل به انجام جراحی پلاستیک در ایران هستند، ارائه می دهد.

درمان باروری در ایران

با افزایش تعداد زوج های نابارور در سراسر جهان، بسیاری از بیماران برای بهره مندی از بهترین درمان های باروری به سراسر جهان سفر می کنند. خوشبختانه ایران دارای ماهرترین و تحصیلکرده ترین متخصصان باروری در سراسر جهان است که می توانند رویای شما را برای داشتن فرزند محقق کنند. شرکت رادینا با سالها تجربه در ارائه مقرون به صرفه ترین و سالم ترین پکیج های درمان باروری شما را در این سفر راهنمایی و کمک می کند. برخی از بسته های باروری ارائه شده توسط تیم رادینا شامل IVF، IUI، ICSI، تخمک اهدایی، رحم اجاره ای و غیره می باشد.

استان گیلان و به خصوص شهر رشت یکی از مهم ترین قطب های گردشگری سلامت رشت محسوب میشود. احداث بیمارستان بین المللی در شهر رشت و حضور پزشکان حاذق در این بیمارستان محبوبیت این شهر را در این حوزه بسیار بالا برده است. رزرو هتل در رشت و اقامت در هتل صبوری رشت یکی از بهترین راه هاییست که میتوان برای گردشگری سلامت انتخاب کرد.