مدیریت هتلداری چیست؟

مدیریت هتلداری چیست؟

مهمان نوازی صنعتی است, به تنوع لذت های آشپزی که بر میزهای مؤسسات آن آراسته است. استفاده از ذهنیت مشتری مدار برای بسیاری از مشاغل. سپس مدیریت با جذابیت متمایز رهبری و مسئولیت وجود دارد. این دو را کنار هم بگذارید و «مدیریت مهمان نوازی» را دریافت خواهید کرد.

اما مدیریت مهمان نوازی چیست؟ از نظر شغل حرفه ای شما را به کجا می برد؟ چقدر ممکن است در حرفه مدیریت مهمانداری درآمد کسب کنید؟ و مدرک مدیریت هتلداری شامل چه مواردی است؟

تعریف مدیریت هتلداری

مدیریت هتلداری حوزه وسیعی است که شامل نظارت بر فعالیت‌های اداری، عملیاتی و تجاری روزانه مشاغل در صنعت مهمان‌نوازی است. برخلاف "مدیریت هتل" که تمرکز محدودی دارد، مدیریت مهمان نوازی اصطلاحی است که صنایع مختلفی مانند غذا و نوشیدنی، سفر و اقامت و مدیریت رویداد را در بر می گیرد. بخش‌های تحت سرپرستی مدیر مهمان‌نوازی ممکن است از تعمیر و نگهداری و خانه‌داری گرفته تا خدمات اسپا، دربان، پذیرش و بسیاری موارد دیگر باشد.

مسئولیت‌هایی که بر عهده مدیران مهمان‌نوازی است با توجه به محیطی که در آن به کار می‌روند متفاوت است. به طور عمده، این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

حسابداری و بودجه

مصاحبه، آموزش و مدیریت کارکنان

کمک به عملیات روزانه

بهینه سازی عملکرد کسب و کار

ارائه شکایات و سوالات مشتریان

حصول اطمینان از رعایت بهداشت و ایمنی

مدرک مدیریت بازرگانی در مقابل مدیریت هتلداری

مانند مدرک مدیریت بازرگانی، مدرک مدیریت هتلداری بینش های جامعی را در مورد ساختار و عملکرد شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهد. به دانش آموزان مهارت های مدیریت مربوطه مانند رهبری و تفویض اختیار، کار تیمی و ارتباطات، فناوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل، تفکر انتقادی و حل مسئله آموزش داده می شود.

با این حال، برنامه درسی مدیریت مهمان‌نوازی برای بخش مهمان‌نوازی طراحی شده است که مظهر خدمات به مشتریان است.

 چرا کارآفرینان مدیریت هتلداری را مطالعه می کنند؟

دوره های مدیریت مهمان نوازی بستر مناسبی برای کارآفرینان است. مدیریت مهمان‌نوازی به کارآفرینان مشتاق فرصتی نادر برای ترکیب آموزش عملی و نظری، معروف به مدل آموزش دوگانه، ارائه می‌دهد که با تقویت مهارت‌های سخت و نرم ضروری، شما را برای موفقیت کارآفرینی آماده می‌کند.

مسیرهای شغلی مدیریت هتلداری

انواع مختلفی از کارفرمایان فرصت‌های شغلی را در مدیریت مهمان‌نوازی ارائه می‌دهند، به‌عنوان مثال: هتل‌های زنجیره‌ای، مراکز کنفرانس و نمایشگاه، مکان‌های رویداد، کافه‌ها و میخانه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های فست فود، خطوط هوایی، و همچنین بخش عمومی.

دستمزدها بسته به مکان شما، بازار انتخابی و مقیاس و وضعیت شرکت، از جمله عوامل دیگر متفاوت است - امکانات بی پایان هستند!

بازاریابی/فروش

روابط عمومی

منابع انسانی

خدمات مشتری

گردشگری

حسابداری مالی

مدرک مدیریت هتلداری

در حالی که تحصیلات متوسطه برای برخی مشاغل مهمان‌نوازی کافی است، جهش به سمت دستمزد بالاتر مدیریت مهمان‌نوازی با مدرک مدیریت مهمان‌نوازی به بهترین وجه تسهیل می‌شود. مدرک لیسانس در مدیریت هتلداری شما را با مهارت های زیر مجهز می کند:

تحلیل، تفکر انتقادی و حل مسئله

ارتباط

کار گروهی

رهبری و تفویض اختیار

ابزارهای مدیریت IT و هتلداری

شبکه سازیتحلیل، تفکر انتقادی و حل مسئله

ارتباط

کار گروهی

رهبری و تفویض اختیار

ابزارهای مدیریت IT و هتلداری

شبکه سازی

در حالت ایده‌آل، مدرک مدیریت مهمان‌نوازی از یک سو مهارت‌های حرفه‌ای و تخصص مدیریت و از سوی دیگر آگاهی فرهنگی، مهارت‌های زبانی و تجربه کاری واقعی را اعطا می‌کند. مطمئناً این مورد در EHL مورد تحسین منتقدان است. مدرک لیسانس آن در مدیریت هتلداری، غوطه وری در صنعت را با تئوری مدیریت و پروژه های تجاری کاربردی ترکیب می کند، و تمام ورودی های لازم برای تبدیل شدن به یک حرفه ای کامل را در اختیار شما قرار می دهد - و همچنین پله ایده آلی برای یک برنامه مدیریت فارغ التحصیل یا مدرک کارشناسی ارشد است.

مهارت های مهمان نوازی قابل انتقال است

مهارت‌های مهمان‌نوازی به دلیل ماهیت قابل انتقال به صنایع دیگر به دلیل ترکیب منحصربه‌فرد مهارت‌های کسب‌وکار در مواجهه با مشتری، شناخته می‌شوند. تحصیل در رشته مدیریت مهمان نوازی، چشم انداز شغلی شما را در گستره وسیعی از صنایع مختلف باز می کند، از جمله:

سرگرمی

غذا و نوشیدنی

سلامتی و تندرستی

فن آوری

مدیریت کسب و کار

هتل ها

با رزرو هتل در رشت و اقامت در هتل صبوری رشت آرامشی دلنشین را با امکاناتی کم نظیر تجربه کنید.