مجموعه شهرهای ایران (کیش قسمت چهارم)

مجموعه شهرهای ایران (کیش قسمت چهارم)

ارتباط با کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش و بندر کیش انجام می شود. فرودگاه بین المللی کیش محل ورود صدها هزار گردشگر است که به جزیره کیش می آیند. این فرودگاه به شهروندان خارجی که از یک کشور خارجی با طرحی متفاوت از سرزمین اصلی ایران وارد می شوند، 14 روز بدون ویزا اجازه ورود می دهد.

 

جزیرزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت-کیش-رشتره کیش میزبان رویدادهای ورزشی بین المللی متعددی از جمله مسابقات قهرمانی بین المللی اسکواش فجر است که بخشی از تور سالانه انجمن حرفه ای اسکواش است.

کیش همچنین مسابقات بازی های قهرمانی و سنتی ایران را برگزار می کند که سالانه بیش از 17 کشور جهان را به خود جذب می کند. به عنوان بخشی از پروژه گل شرق، کیش دارای یک زمین گلف قهرمانی 18 سوراخ بر اساس استانداردهای PGA و یک زمین 9 سوراخ برای مبتدیان خواهد بود.

کیش دارای یک استادیوم المپیک چند منظوره با گنجایش 1200 تماشاگر است که برای 11 رشته ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، ژیمناستیک، کشتی، تکواندو، جودو، کاراته و شطرنج در نظر گرفته شده است. همه اینها توسط مربیان حرفه ای و بین المللی نظارت می شود.

این جزیره با بهره گیری از امکانات باکیفیت، آب و هوای خوب و محیطی آرام، تیم های ملی و باشگاه های برتر فوتبال را جذب می کند که اغلب از کیش به عنوان یک کمپ تمرینی تابستانی استفاده می کنند. خود جزیره یک تیم فوتبال حرفه ای به نام کیش ایر اف سی دارد که در لیگ استانی هرمزگان بازی می کند. پیست کارتینگ کیش یکی از بزرگترین پیست های جنوب غربی آسیا و یکی از اولین ها در نوع خود در ایران است.

مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی نیز در کیش ارائه می‌شود، از جمله اسنورکلینگ و غواصی، جت اسکی، اسکی روی آب، پاراسلینگ، موج سواری، و ماهیگیری، و همچنین قایقرانی و کروز با قایق‌های جت، اسکیف دریایی، قایق‌های پدالی و قایق‌های موزی. ، در میان بسیاری از انواع کشتی های آبی. اخیراً پارک آبی اوشن، اولین پارک آبی با موضوع ایرانی و روباز، به طور رسمی در جزیره کیش افتتاح شد. دارای 14 وسیله سواری آبی، چهار استخر و جاذبه های دیگر است.

جزیره کیش دارای سه زمین استاندارد بین المللی والیبال است و میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در سال 1385 بوده است.کیش میزبان رویداد رسمی والیبال ساحلی FIVB بود، مسابقات آزاد جزیره کیش 1395، که از 22 تا 24 بهمن برگزار شد. دورهای مقدماتی در رویداد تور جهانی والیبال ساحلی FIVB 2017 از 22 تا 25 بهمن در کیش برگزار شد.

بورس بین المللی نفت یک بورس کالا است که در 28 بهمن 1386 افتتاح شد.

رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت-کیش-رشت

پارک آبی اوشن یک پارک آبی 5.6 هکتاری است. این اولین پارک آبی و پارک آبی روباز ایرانی است که در جزیره کیش واقع شده است. این هتل در دی ماه1395  افتتاح شد و در حال حاضر دارای 13 وسیله سواری، چهار استخر و یک آبگرم علاوه بر رستوران‌های متعدد، کافه‌های غیرالکلی، کافی‌شاپ و مناطق خرید است.

با رزرو هتل در رشت و اقامت در هتل صبوری رشت خاطراتی خوش و به یادماندنی برایتان به ارمغان خواهد آورد.