5 مطلب مهم در رابطه با آموزش کارکنان هتل

5 مطلب مهم در رابطه با آموزش کارکنان هتل

در صنعت هتلداری، نقش‌ها و مهارت‌های متنوعی وجود دارد. بنابراین، تنوع زیادی از نیازهای آموزشی برای کارکنان وجود دارد.

سطح آموزشی که یک کارمند فردی به آن نیاز دارد می تواند بسته به نقش شغلی آنها متفاوت باشد. همچنین، سطح ارشدیت یک کارمند نیز نوع و شدت آموزش مورد نیاز برای توسعه مهارت‌ها و بهینه‌سازی فرآیندهای کاری آنها را تعیین می‌کند.

در اینجا 5 مورد از مهمترین موضوعات آموزشی هتل برای کارکنان را با هم مرور می کنیم:

1.پتانسیل کارمندان جلوی درب هتل را به حداکثر برسانید

مهم ترین بخش آموزش به کارکنان, طریقه ی برخورد با مهمانان در جلوی درب هتل است. از آنجایی که این کارکنان دائماً با مهمانان در تعامل هستند، برای اطمینان از حداکثر رضایت مشتری، به آنها آموزش کاملی در مورد موضوعاتی مانند نحوه خوشامدگویی به مهمانان و بررسی آنها، روش‌های صحیح پاسخ‌دهی به تلفن‌ها، تمیزی و نحوه ارائه آنها و نحوه رسیدگی به نارضایتی‌ها بدهید.

  1. استانداردهای نظافت کردن اتاق ها را بهینه کنید

بسیاری از مهمانان, یک هتل را بر اساس ظاهر و تمیزی آن قضاوت می کنند، بنابراین در میان موضوعات مختلف آموزشی کارکنان هتل برای کارکنان نظافتی، لازم است بخواهید اهمیت نحوه تمیز کردن کامل اتاق ها و فضاهای عمومی و همچنین الزامات بهداشتی و ایمنی و نحوه انجام آن را در نظر بگیرید.

وضایف کارکنان هتل-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

  1. بهبود آموزش برای کارگران رستوران هتل

برای ارائه یک تجربه برای صرف غذا به مهمانان که فراتر از انتظارات آنها باشد، موضوعات آموزشی عالی برای کارکنان رستوران می تواند شامل خدمات غذا و سفارش دادن و همچنین آموزش منو باشد تا آنها به خوبی به سوالات مهمانان پاسخ دهند و مشاوره ارائه دهند. مطمئن شوید که آنها در تعامل با مهمانان و مدیریت زمان نیز به طور کامل آموزش دیده اند، زیرا این امر باعث کاهش میهمانان ناراضی یا شکایت می شود.

  1. آموزش عالی برای کارکنان کافی شاپ هتل

اطمینان حاصل کنید که کارکنان کافی شاپ شما به طور کامل در تمام مراحل اولیه بارتنینگ آموزش دیده اند. بسته به کافی شاپ هتل شما، این می تواند شامل آموزش نحوه تهیه نوشیدنی و آب میوه و اطلاع رسانی به مهمانان در مورد انواع مختلف قهوه باشد. آگاهی کارکنان بار در مورد ایمنی نوشیدنی ها نیز مهم است.

  1. آموزش مدیریت را افزایش دهید

وقتی به نحوه آموزش کارکنان هتل فکر می کنید، به یاد داشته باشید که برنامه های آموزشی خوب از بالا شروع می شود. مدیران هتل شما بر اداره هتل نظارت خواهند داشت و بنابراین باید با بالاترین استانداردها آموزش ببینند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به خوبی اجرا می شود. برای مدیران، یکی از زمینه های آموزشی کلیدی که باید روی آن تمرکز کنند، ارتباطات است. این به آنها اجازه می دهد تا با سایر مدیران، کارکنان و میهمانان هتل صریح و صادقانه صحبت کنند و می تواند فرهنگ مثبت را در هتل تشویق کند. همچنین گنجاندن آموزش در مورد تصمیم گیری، مذاکره و حل تعارض در آموزش آنها ضروری است.

هتل صبوری رشت سال و کارمندان شایسته ی آن همواره در تلاشند که بهترین خدمات را به مهمانان گرامی خود ارائه دهند. رزرو هتل در رشت بهترین انتخاب برای استفاده از خدمات هتل صبوری است.