10 نکته ی مهم برای سلامت در هتل (قسمت دوم)

10 نکته ی مهم برای سلامت در هتل (قسمت دوم)

 

7.تمیزکاری اتاق خود را رد کنید تا تماس را به حداقل برسانید

بدون شک، کارکنان تمیزکاری باید همه اقدامات احتیاطی را انجام دهند، اما همیشه خطر کمی وجود دارد که استفاده نادرست ماسک به همراه دارد. خوب، احتیاط بیش از حد ضرری ندارد، بنابراین، به طور کلی از خانه داری صرف نظر کنید. شما همیشه می توانید درخواست کنید که هر چیزی که نیاز دارید بیرون از درب خانه شما نگهداری شود.

8.غذاخوری در اتاق را انتخاب کنید

غذاخوری در اتاق شما یک مزیت دوگانه دارد. اولا، راحت تر و آرامش بخش تر است. ثانیا، تماس شما با دیگران را محدود می کند زیرا نمی توانید با ماسک بخورید یا بنوشید. برای ایمنی بیشتر، همیشه می توانید برای تحویل بدون تماس درخواست دهید.

9.از امکانات معمول هتل خودداری کنید

اگرچه ممکن است هتل تمام امکانات خود را باز کرده باشد، اما توصیه می شود از آنها استفاده نکنید. امکانات مشترک هتل مانند باشگاه بدنسازی و اسپا می تواند مشکلات جدی ایجاد کند زیرا استفاده از ماسک در چنین مکان هایی ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد. و حتی اگر شما این کار را انجام دهید و دیگران در حین ورزش این کار را نکنید، ترشحات تنفسی آنها می تواند فواصل بیشتری را طی کند. در مورد اسپا، خطر ممکن است کمی کمتر باشد، اما از آنجایی که شامل تعامل فیزیکی است، توصیه می کنیم از آن اجتناب کنید.

10.ورود به اتاقی که چند روزی است خالی بوده است

طبق هشدارهای سازمان جهانی بهداشت، ویروس کرونا می تواند تا ۷۲ ساعت روی سطوح مختلف از جمله فلز و پلاستیک زنده بماند. این به این معنی است که اگر اتاقی را بگیرید که مهمان قبلی درست قبل از شما گذاشته است، خطر بسیار بیشتری وجود دارد. برای ایمن بودن از متاسف بودن، اتاقی را بخواهید که سه روز است اشغال نشده باشد.

نکات دگریی نیز وجود دارد, مانند اینکه

زباله های خود را همه جا رها نکنید، بلکه در سطل زباله قرار دهید. خیلی طول می کشد تا نظافتچی ها تمام بطری ها و جعبه های استفاده شده را از اطراف اتاق جمع کنند. اگر مقدار زیادی از آن دارید، می توانید یک کیسه پلاستیکی برای قرار دادن همه چیز در آن بخواهید، کاری که بسیاری از مسافران انجام می دهند.

کارمندان تمیزکاری باید اتاق ها را خیلی سریع تمیز کنند تا مهمانان دیگر بتوانند چک-این کنند و تهویه فضا همیشه آسان نیست. مدیران هتل می گویند که با باز گذاشتن پنجره ها برای تازه کردن هوای اتاق، به آنها لطف واقعی خواهید کرد. در ماه های گرم سال حتی می توانید تهویه هوا را روشن کنید.

اگر به تنهایی سفر می کنید و اتاقی با 2 تخت می گیرید، از هر دوی آنها استفاده نکنید. فقط با یک تخت می توانید به خوبی کنار بیایید، بنابراین کار بیشتری برای خانه دارها ایجاد نمی کنید. این همچنین به هر چیز دیگری که می تواند دست نخورده بماند.

اگر قصد سفر و رزرو هتل در رشت دارید, می توانید اطمینان حاصل کنید که با اقامت در هتل صبوری رشت هیچگونه مشکلی از نظر رعایت بهداشت و تامین سلامتتان را تهدید نخواهد کرد و سفر ایمن و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.