هتل هاچه خدماتی به میهمانان خود ارائه می دهند؟ (قسمت اول)

 هتل هاچه خدماتی به میهمانان خود ارائه می دهند؟ (قسمت اول)

انواع خدمات هتل

در طبقه بندی استاندارد خدمات دو گزینه وجود دارد:

خدمات اولیه و ثانویه هتل؛

خدمات مالی و غیر مالی هتل

همه این گزینه ها در زیر مورد بحث قرار خواهند گرفت

 خدمات هتل-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

خدمات اولیه و اضافی هتل

خدمات پایه هتلداری

دو سرویس اصلی ارائه شده توسط یک هتل عبارتند از اتاق و غذا. بنابراین، اتاق (یا اصطلاح رسمی اقامت در هتل) خدمات اصلی شرکت است که به کسب و کار هتل تعلق دارد. ورود و خروج به صورت شبانه روزی انجام می شود. علاوه بر تامین مسکن برای اقامت موقت، خدمات مرتبط از قبیل تعویض روتختی، دادن حوله و وسایل بهداشتی، امکان استفاده از لوازم خانگی و تلویزیون، نظافت و سرویس بهداشتی موجود است. تمام این خدمات طبق تعهدات قراردادی در هزینه اتاق هتل گنجانده شده است.

خدمات اضافی که توسط یک هتل ارائه می شود:

برای جذب مشتریان بیشتر به هتل، اغلب خدمات مالی یا بدون پرداخت اضافی در دسترس عموم قرار میگیرد. آنها می توانند سرگرمی های مختلف، خدمات شخصی، خدمات برای خانواده ها، مشتریان تجاری یا VIP باشند که اغلب به صورت بسته ارائه می شوند. خدمات اضافی جذاب ارائه شده توسط یک هتل می تواند فصل کم تقاضا را پر کند، سود را افزایش دهد و تصویر را بهبود بخشد.

خدمات هتل-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

رایج ترین خدمات فرعی هتل ها:

تعمیر لباس و کفش، لباس‌شویی و خشک‌شویی؛

حمام، سونا، استخر؛

بیلیارد، سالن بدنسازی و زمین های بازی؛

تحویل گل و هدایا؛

استفاده از قفسه چمدان یا صندوق امانات؛

اجاره اتومبیل

گرفتن رزرو در رستوران

خدمات تور با راهنما

اجاره سالن کنفرانس یا مکان های دیگر

مدیریت هتل لیست نهایی خدمات اضافی ارائه شده توسط یک هتل را با در نظر گرفتن اندازه شیء، مکان آن، مخاطبان هدف و وضعیت رقابتی تعریف می کند.

 خدمات هتل-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری

البته خدمات ارائه شده توسط یک مجموعه هتل با خدمات یک مینی هتل تفاوت زیادی خواهد داشت. بدیهی است که هتل های بزرگ و متوسط امکانات و بودجه بیشتری دارند. آنها می توانند بدون از دست دادن سودآوری، خدمات چشمگیرتر و حجیم تری را به مشتریان ارائه دهند. هتل های کوچک نمی توانند خدمات اولیه و اضافی جامع و سریع به مشتریان خود ارائه دهند. با این حال، هر هتلی باید مخاطبان هدف خود را داشته باشد، نیازها و خواسته های آنها را بیاموزد، برای برآورده کردن آنها تلاش کند. لیست و کیفیت خدمات اضافی باید مطابق با الزامات دسته ای باشد که یک هتل به آن اختصاص داده شده است - به عبارت دیگر، تعداد ستاره هایی که دارد.

اندازه یک هتل و زیرساخت، محدوده خدمات هتل را تعیین می کند و مشخص می کند که آیا آنها خدمات استاندارد هستند یا نه، هزینه های یک هتل و چقدر سودمند است. در موارد خاص نه تنها خدمات اولیه و اضافی بلکه به صورت فردی نیز وجود دارد. به عنوان یک قاعده، اینها هتل های رده بالایی هستند که مشتریان VIP در آنها اقامت می کنند، برای تصویر هتل و توسعه تجارت مهم است. اما همه مشتریان به دلایل مالی یا فنی نمی توانند خدمات مشابهی داشته باشند. با این حال، آنها برای موقعیت های خاص قابل قبول هستند. به طور خاص، خدمات فردی هتل ممکن است شامل یک مدیر شخصی، انحراف با انگیزه از رویه استاندارد یا به یادگار ماندن با لوگو باشد.

شهر رشت به دلیل دیدنی های بسیاری که دارد, یکی از مقاصد مهم گردشگری برای مسافران محسوب می شود و رزرو هتل در رشت بهترین گزینه ایست که برای اقامت در این شهر و استفاده از خدماتی که هتل های آن ارائه می دهند می توان انتخاب کرد. هتل صبوری رشت با کادر مجرب خود همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به میهمانانی که وارد شهر رشت می شوند ارائه دهد.