پارک جنگلی گیسوم

پارک جنگلی گیسوم

مغناطیس گردشگری در تالش استان گیلان در شمال ایران دلدادگان طبیعت را می بندد. گیسوم، جایی که جنگل ها و دریا به هم می رسند، منظره ای مسحورکننده است که تقریباً هیچ مشابهی در کشور ندارد. مقصد غیر توریستی بدون شک یک هدف فوق العاده برای گردشگرانی است که از شلوغی متنفرند.

این جنگل با وسعت 80 هکتار دارای درختان فراوان و گونه های گیاهی قابل توجه از چوبی تا علفی است که بسیار شبیه به گونه های موجود در تالاب انزلی است. درختان انجیر نیز در اینجا قابل توجه هستند.

هتل صبوری-پارک جنگلی گیسوم

کارهایی که باید در جنگل گیسوم انجام دهید

دوستداران رانندگی و طرفداران آفرود می توانند در اینجا در جنگل گیسوم رضایت کامل را بیابند. تونل درختان سرسبز برای هر بیننده ای آرامش خاطر زیادی دارد. طبیعت شگفت انگیز ارزش عکس گرفتن از آن را دارد. بنابراین، فراموش نکنید که دوربین خود را با خود ببرید! پیک نیک های خانوادگی در جنگل بسیار محبوب هستند. برای لذت بردن از بهترین ها و ایجاد خاطرات فراموش نشدنی وسایل لازم را با خود همراه داشته باشید. دویدن و دوچرخه سواری بدون توجه به درختان سبز یا شن، دو فعالیت دیگری است که مردم در اینجا انجام می دهند. اگر دوچرخه خود را همراه ندارید، می‌توانید یکی از اینجا کرایه کنید. علاوه بر این، فعالیت هایی که می توانید در ساحل و دریای خزر انجام دهید عبارتند از: شنا، جت اسکی، پاراگلایدر، قایق سواری، چتربازی، اسب سواری و بسیاری از فعالیت های سرگرم کننده دیگر. علاوه بر این، آسمان زیبا در شب برای تماشا بسیار خارق العاده است.

هتل صبوری-پارک جنگلی گیسوم

ساحل گیسوم

در حالی که هنوز در شگفتی از زیبایی های جنگل هستید، دریای نیلگون خزر و ساحل شنی آن را پیش روی خود می بینید. می توانید به اسب سواری، دوچرخه سواری، قایق سواری، پاراگلایدر و شنا بروید. از آنجایی که این منطقه یک منطقه توریستی است، نباید از قیمت بالای این تفریحات شگفت زده شوید. در بازار کوچک ساحل، صنایع دستی نی، مربای خانگی، و رول میوه می فروشد. همچنین می توانید لپه، آش (غذای ایرانی)، فالوده (میان وعده شیرین ایرانی اسپاگتی مانند) و چغندر را پیدا کنید. کباب ماهی فوق تازه ای هم هست که تازه از دریا گرفته می شود.

هتل صبوری- ساحل گیسوم

موقعیت مکانی جنگل گیسوم

جنگل گیسوم از جاده اسالم به خلخال 30 کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به این جنگل شگفت انگیز می توانید از رشت به سمت آستارا حرکت کنید و به سمت جنگل گیسوم حرکت کنید.

زمان بازدید از جنگل گیسوم

از آنجایی که هوا در تابستان بسیار مرطوب می شود، بهترین زمان برای سفر به جنگل گیسوم بهار و پاییز است. جنگل در زمستان پوشیده از برف می شود. برای دیدن جنگل های پوشیده از برف با شکوه تمام تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشید.

هتل صبوری- پارک جنگلی گیسوم

در نزدیکی جنگل گیسوم کجا می توان غذا خورد

چیزهای زیادی وجود دارد که فروشندگان مواد غذایی در جنگل می توانند به شما ارائه دهند. شما همچنین می توانید یک پیک نیک داشته باشید و غذای خود را بپزید. اما در صورت جستجوی رستوران در نزدیکی، ما رستوران شمال شاطر عباس و رستوران کوچک پور را پیشنهاد می کنیم.

شما می توانید با رزرو اتاق در هتل آپارتمان صبوری, و اقامت در این مجموعه ی در زمان کوتاهی به این پارک شگفت انگیز برسید و از آن لذت ببرید.