هتل ها چه خدماتی به میهمانان خود ارائه می دهند؟ (قسمت دوم)

هتل ها چه خدماتی به میهمانان خود ارائه می دهند؟ (قسمت دوم)

خدمات مالی و غیر مالی هتل

هنگامی که برای کسب و کار خود برنامه ریزی می کنید، مهم است که نوع خدماتی را که قرار است به مشتریان ارائه دهید و اینکه آیا خدمات پولی یا بدون دستمزد آنها ارائه می شود، در نظر بگیرید.

خدمات هتل-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

خدمات اولیه هتل که بدون پرداخت هزینه انجام می گیرد:

-تحویل نامه های شخصی به اتاق هتل در صورت ارسال به آدرس هتل

-تماس با آمبولانس و مراکز درمانی در صورت بروز حادثه

-استفاده از جعبه کمک های اولیه

-ارائه مجموعه ای از ظروف، آب جوش، قیچی، سوزن و نخ

علاوه بر این، صاحب یک هتل می تواند با توجه به سودآوری، فصلی بودن، محیط رقابتی و عوامل دیگر، سایر خدمات بدون پرداخت را به صلاحدید خود ارائه دهد.

خدمات هتل-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

مهم است که به یاد داشته باشید که اگر فقط خدمات اولیه بدون پرداخت را ارائه دهید، رتبه بندی ها کاهش می یابد. اگر نرخ رقابتی بالاتر است، باید انتظارات مهمانان را پیش‌بینی کنید و مطابق با پیشرفت‌های جدید، خدمات هتل را بهبود بخشید. به عنوان مثال، اگر شما دائماً برای سرویس اینترنت هزینه می‌کردید، اکنون اغلب به عنوان سرویس بدون پرداخت در نظر گرفته می‌شود. هتل هایی که آن را ارائه نمی کنند، مشتریان کمتری خواهند داشت. به گفته میهمانان، گرفتن هزینه برای اطلاعات مفید مانند مشاوره در مورد حمل و نقل، رویدادهای شهر، موقعیت مکانی دیدنی ها و غیره شکل بدی است. و لزوم اضافه کردن خدمات جدید هتل بدون پرداخت!

با این وجود، این در واقع یک سرمایه گذاری تجاری است و خدمات ارائه شده ممکن است رایگان نباشد. خدمات پولی نیز مورد تقاضا هستند، اما تنها اقامت در اتاق هتل نیست.

رایج ترین خدمات مالی هتل:

اقامت در اتاق هتل؛

وعده های غذایی؛

تعمیر لباس و کفش، خشکشویی;

خدمات تفریحی و توانبخشی؛

فروش سوغات و محصولات چاپی؛

تبدیل ارز؛

اجاره محل

خدمات هتل-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

خدمات پولی هتل بر اساس استانداردهای خاصی ارائه می شود. دو قانون از همه مهمتر هستند:

1-نه تنها خواسته ها را دنبال کنید، بلکه آنها را نیز پیش بینی کنید. به این معنی که باید به مشتری پیشنهاد شود خدمات ارائه شده توسط یک هتل را انتخاب کند.

2-خدمات را نمی توان به مشتریان تحمیل کرد یا برخی از آنها به شرط خرید سایرین توسط مهمان ارائه می شود.

انواع پکیج برای خدمات هتل

خدمات اولیه و اضافی هتل گاهی در قالب بسته هایی با لیست خدمات ارائه شده با هزینه ثابت ارائه می شود. بسته های خوب فکر شده با سادگی و راحتی مشتریان را جذب می کند. آنها همچنین به کاهش هزینه های شرکت کمک می کنند. خدمات پولی و بدون پرداخت بر اساس ارتباط آنها یا برای یک دوره خاص گروه بندی می شوند. محبوب ترین بسته ها بسته های روز تعطیل، بسته های تعطیلات، بسته های خانوادگی، بسته های تازه ازدواج کرده یا ماه عسل و بسته های موضوعی هستند.

ارائه خدمات هتل به تغییرات فصلی بستگی دارد. این کار بدی است که همه خدمات را در تمام طول سال ارائه دهید، اما در زمان تقاضای زیاد خدمات ویژه پولی، کارکنان و تجهیزات اضافی ممکن است اضافه شود.

خدمات هتل-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

با رزرو هتل در رشت میتوانید بهترین تجربه را از خدمات هتل بدست آورید. هتل صبوری رشت حس دلنشین آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.