مزیت هتل آپارتمان ها(قسمت دوم)

مزیت هتل آپارتمان ها(قسمت دوم)

4.احساس "خانه دور از خانه".

بسیاری از مردم آپارتمان های خدماتی را انتخاب می کنند زیرا احساس «خانه دور از خانه» دارند. به جای یک اتاق هتل سرد و غیر دوستانه، یک اتاق بزرگ با مبلمان راحت و فضایی آرام خواهید داشت. اگر در یک آپارتمان سرویس‌دهی شده بمانید، دیگر احساس دلتنگی نخواهید کرد. در عوض، احساس می‌کنید در خانه جدید (موقت) خود می‌مانید، که تنها به شما زمان بیشتری برای استراحت در تعطیلات می‌دهد.

حفظ حریم خصوصی اضافه شده در آپارتمان های خدماتی به شما آرامش می دهد. پرداختن به تمام امکانات و نیازهای غذایی خود در یک فضای مدنظر به شما آرامش می‌دهد زیرا لازم نیست نگران اشتراک‌گذاری فضاهای آشپزی یا شستشو مانند هاستل‌ها یا برخی متل‌ها باشید. داشتن امکانات رفاهی خانگی مانند پخش کننده DVD، سیستم های موسیقی، وای فای و خط تلفن خصوصی، همگی این تجربه را راحت تر می کنند.

هتل آپارتمان ها-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

5.در مرکز واقع شده است

داشتن محل اقامت شما در نزدیکی مراکز شهر می تواند لذتی بی اندازه به تعطیلات شما بیافزاید. آپارتمان های خدماتی سیدنی در چندین خیابان اصلی CBD واقع شده اند. این مکان‌ها مکان‌های ایده‌آلی برای کسانی هستند که می‌خواهند روزهای خود را با خرید در تمام مراکز خرید و بوتیک‌فروشی‌های شلوغ سیدنی سپری کنند. داشتن تمام نمادین ترین و خیره کننده ترین مناظر شهر در آستان شما سفر شما را نسیم می کند. داغ ترین رستوران ها و کلوپ های شبانه با تاکسی سریع فاصله خواهند داشت. شما به راحتی می توانید زمان کمتری را صرف این نگرانی کنید که چگونه از A به B برسید و در عوض زمان بیشتری را صرف یک تعطیلات خوب کنید.

6.یک تجربه سفارشی

اقامت در یک آپارتمان سرویس‌دهی شده تجربه‌ای است که هیچ تجربه‌ای ندارد. شما می توانید یک سرویس سفارشی داشته باشید که واقعاً در یک اتاق استاندارد هتل نمی توان به آن دست یافت. می توانید از قبل تماس بگیرید و درخواست هایی مانند تماس از قبل برای پارکینگ ایمن را بخواهید. یا شاید می خواهید برخی از تنقلات مورد علاقه خود را در انباری آشپزخانه ذخیره کنید> آپارتمان های خدماتی اغلب چنین درخواست هایی را برآورده می کنند.

7.بهترین خانه داری

وقتی در خانه می مانید، اغلب این مشکلات را دارید که هر روز خود را تمیز کنید تا در کثیفی خود زندگی نکنید. بسیاری از آنها اتاق هتل را انتخاب می‌کنند، زیرا می‌خواهند در حین بیرون از خانه خدماتی مانند آماده شدن تخت خواب و داشتن حوله‌های تازه داشته باشند. برخی از هتل ها حتی این خدمات را ارائه نمی کنند مگر اینکه برای مدت زمان مشخصی که توسط آنها تعیین شده است اقامت داشته باشید. با این حال، یک آپارتمان سرویس‌دهی شده به این معنی است که می‌توانید در آسایش و تجمل «خانه دور از خانه» بمانید، به علاوه از مزایای اضافی خدمات عالی خانه‌داری برخوردار شوید. نظافت و خدمات روزانه کتانی و حوله اغلب در آپارتمان های سرویس شده استاندارد است، بنابراین در طول اقامت خود نیازی به بلند کردن انگشت خود ندارید.

8.عالی برای کسب و کار یا لذت

چه به دنبال جایی برای اقامت با کل خانواده باشید، چه جایی برای اقامت در طول یک سفر کاری، واقعاً نمی توانید از راحتی یک آپارتمان خدماتی عبور کنید. افراد تجاری که در شهرها سفر می کنند، گاهی اوقات می خواهند جایی برای اقامت در آنجا بمانند که احساس اتاق هتل تنها نباشد. آپارتمان خدماتی همچنین برای کسانی که نیاز به برقراری تماس های کنفرانسی و جلسات کاری به صورت آنلاین یا تلفنی دارند کار می کند. با تمام امکانات رفاهی مورد نیاز برای انجام کارتان در آسایش، یک آپارتمان سرویس‌دهی شده یک گزینه عالی برای کسانی است که برای کار سفر می‌کنند.

با رزرو هتل در رشت, و هتل صبوری رشت تجربه کم نظیری را از اقامت در هتل آپارتمان برای خود بسازید.