مزیت های هتل آپارتمان ها(قسمت اول)

مزیت های هتل آپارتمان ها(قسمت اول)

هیچ چیز به اندازه تعطیلات با طراوت نیست. این همیشه به شما این فرصت را می دهد که ، استراحت کنید و کمی از وقت خود را به تنهایی یا با خانواده لذت ببرید. یکی از بهترین راه ها برای بیشتر لذت بردن از تعطیلات سفر کردن و انتخاب مقصدی جذاب است. در مرحله دوم پس از انتخاب مقصد، انتخاب محل اقامت مناسب می تواند برنامه های تعطیلات شما را به دلپذیر کند یا آن را خراب کند. انتخاب مکان نامناسب نه تنها می تواند اقامت شما را  ناپسند کند، بلکه می تواند باعث ایجاد استرس ناخواسته نیز شود.

آپارتمان های خدماتی یا هتل آپارتمان ها یک گزینه عالی برای هر نوع مسافری است. در اینجا مهمترین دلایل استفاده از آپارتمان خدماتی برای سفر بعدی شما آورده شده است.

1.وسعت

هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از یک پرواز طولانی یا سفر جاده ای به محل اقامت رزرو شده خود برسید و متوجه شوید که در یک جعبه کفش تنگ به اسم اتاق گیر کرده اید. آپارتمان های خدماتی، فضای نشیمن سخاوتمندانه ای را با فضایی برای استراحت و بهبودی فراهم می کنند. به طور متوسط، آپارتمان های سرویس دهی شده 30٪ بزرگتر از یک اتاق مهمان در هتل هستند، بنابراین آنها را به یک راه حل ایده آل برای سفر با دیگران، به ویژه کودکان تبدیل می کند.

آپارتمان های خدماتی همچنین شامل آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب هستند. این می تواند همه در یک فضای استودیویی یا در یک آپارتمان 1 یا 2 خوابه باشد. این باعث می‌شود که سفر برای کسانی که می‌خواهند در تعطیلات به طبخ غذا ادامه دهند یا در هزینه غذا صرفه‌جویی کنند، راحت باشد.

2.تعطیلات خانوادگی بی دغدغه

سفر با خانواده گاهی اوقات می تواند یک تجربه استرس زا باشد، اما با خدمات مناسب می توانید دردسر را از تعطیلات خانوادگی دور کنید. آپارتمان‌های سرویس‌دهی شده فضای کافی را برای جلوگیری از احساس تنگناهراسی بودن بچه‌ها در فضایی مشابه با خودتان فراهم می‌کنند. همچنین به سیستم‌های سرگرمی به‌روز مانند تلویزیون‌های بزرگ، پخش‌کننده‌های DVD و در برخی موارد تلویزیون پولی نیز دسترسی خصوصی خواهید داشت. این باعث می‌شود آپارتمان‌های سرویس‌دهی شده گزینه‌ای عالی برای کسانی باشد که ممکن است نیاز به پذیرایی از مهمانان در تعطیلات داشته باشند.

مناطق بازی و فعالیت‌هایی برای خانواده‌ها نیز وجود دارد، از جمله استخرهای بزرگ و مناطق باربیکیو، و همچنین گزینه‌های اسپا و سونا برای بزرگسالان. آپارتمان‌های گلد کوست در نزدیکی اقیانوس و مرکز شهر برای کسانی که می‌خواهند تعطیلات ساحلی بی‌نظیری داشته باشند، قرار دارند.

3.مقرون به صرفه

برای مقرون به صرفه کردن سفر خود نیازی به کاهش رتبه به 2 ستاره ندارید. آپارتمان های خدماتی به شما اقامتی لوکس و بدون قیمت سنگین هتل می دهند. نه تنها اقامتگاهی راحت و شیک با قیمتی مقرون به صرفه خواهید داشت، بلکه می توانید با پختن تمام وعده های غذایی خود در آشپزخانه و نگهداری مواد غذایی در یخچال آپارتمان خود، در صرفه جویی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. حذف یا کاهش وعده های غذایی که در بیرون از خانه می خورید، تفاوت زیادی در بودجه تعطیلات شما ایجاد می کند.

 هتل آپارتمان ها-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

می توانید از پولی که پس انداز می کنید برای خرید بیشتر استفاده کنید یا بیشتر برای تجربه های به یاد ماندنی در شهر انتخابی خود خرج کنید. هنگامی که به دنبال قیمت آپارتمان ها هستید، ممکن است شگفت زده شوید که متوجه شوید قیمت بسیاری از آنها با هتل ها رقابتی است و حتی گاهی اوقات ارزان تر از اقامت در اتاق های تنگ هتل هستند.

هتل صبوری رشت, اولین هتل آپارتمانی است که در شهر رشت دایر شد, با رزرو هتل در رشت و اقامت در این هتل آپارتمان می توانید تجربه ی دلپذیری را به همراه خود ببرید.