مراکز خرید شهر رشت (قسمت دوم)

مراکز خرید شهر رشت (قسمت دوم)

در قسمت قبلی مراکز خرید رشت درباره ی بازار سنتی رشت و مرکز خرید گلسار توضیحاتی داده شد که می توانید روی لینک کلیک کنید بخوانید. در مطلب نیز می خواهیم مراکز دیگر خرید رشت را به شما معرفی کنیم تا بعد از سفر به این شهر زیبا بتوانید به راحتی نیازمندی های خود را پیدا کنید.

مرکز خرید ایرانیان

این مجتمع تجاری نیز که یکی بزرگ ترین و مشهورترین مراکز خرید رشت هم محسوب می شود در ابتدای خیابان گلسار واقع شده است. این برج بزرگ 13 طبقه دارد که 4 طبقه ی آن را پارکینگ طبقاتی و 2 طبقه ی آن را نیز واحدهای تجاری پر کرده اند و 7 طبقه ی دیگر واحدهای خدماتی هستند. در 2 واحد تجاری مراکز خرید انواع پوشاک, لوازم بهداشتی و آرایشی, کفش و کیف و غیره قرار دارند. و از دیگر امکانات آن می شود از سیستم های سرمایشی و گرمایشی سالن ها, سیستم برق اضطراری و اطفا حریق نام برد.

مراکز خرید شهر رشت-رزرو هتل در رشت- هتل صبوری رشت

مرکزخرید بزرگ رز

برای خرید لباس های با کیفیت و متنوع در رشت مرکز خرید رز را نباید از یاد ببرید. این مرکز خرید 2 شعبه در شهر رشت دارد و هر دو شعبه دارای 3 طبقه هستد. که انواع پوشاک زنانه و مردانه در آن به فروش میرسد و هر طبقه مخصوص لباس های خاص است.  طبقه ی اول که مربوط به بانوان است به اجناسی نظیر مانتو های تابستانه و زمستانه, انواع پالتو و بارانی, شال و روسری, کفش و کیف و صندل های متنوع اختصاص یافته است.طبقه ی دوم و سوم این مرکز خرید نیز به لباس های آقایان اختصاص پیدا کرده است, لباس های اسپرت, شلوار جین, پیراهن های مردانه, کفش و کیف و همچنین کت و شلوار مورد نیازتان را می توانید در این طبقات پیدا کنید.

مراکز خرید رشت-رزرو هتل در رشت- هتل صبوری رشت

پاساژ پله برقی

یکی از قدیمی ترین و مشهورترین مراکز خرید در شهر رشت پاساژی به نام پله برقی است. این مرکز خرید به این دلیل که در زمان تاسیسش از معدود مکان های تجاری دارای پله برقی بود و همچنین به علت داشتن پله های برقی زیاد در بین مردم به این نام شهرت پیدا کرد. در این مجتمع تجاری نیز که درست در قسمت مرکزی شهر رشت و نزدیک به میدان شهرداری و همچنین بازار رشت قرار دارد می توانید انواع لباس های مردانه و زنانه, کیف, کفش و لوازم آرایشی را با قیمتی مناسب پیدا کنید.

پاساژ سالار

درب این مرکز خرید همه روزه به جز روزهای تعطیل و دوشنبه بصورت 24 ساعته به روی مردم باز است. در این پاساژ علاوه بر لباس های مجلسی زنانه, اقلام مورد نیاز جشن ها و مهمانی ها و همچنین لوازم قنادی به عمده و جزیی به فروش می رسد. ساعت کار این فروشگاه همانطور که گفتیم 24 ساعته است اما روزهای دوشنبه از ساعت 9:30 صبح الی 24 آماده ی خدمات رسانی است.

پاساژ تمدن

مرکز خرید تمدن که در سبزه میدان رشت واقع شده نیز برای تهیه پوشاک, کیف وکفش,لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین لوازم منزل و آشپزخانه ارائه خدمات می دهند.

پاساژ کویتی

این پاساژ نیز در حوالی خیابان شهرداری و خیابان شریعتی قرار گرفته است و هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب باز است. در این پاساژ شما می توانید انواع پارچه و منسوجات مورد نیازتان را تهیه فرمایید.

پاساژ گوهر

اگر قصد خرید رایانه و لوازم جانی آن یا تعمیر کامپیتر شخصی خود را دارید می توانید به این پاساژ مراجعه کنید. این مرکز کامپیوتری در خیابان انقلاب (حاجی آباد) واقع شده است.

مرکز خرید دیلمان

این مرکز خرید که یکی از جدیدترین و بزرگ ترین مراکز خرید شهر رشت محسوب می شود در بلوار دیلمان و خیابان گلسار واقع شده است و مانند دیگر مراکز محل فروش انواع اکسسوری و لباس ها ی زنانه مردانه است و چند کافه و رستران در آن قرار دارد.

مراکز خرید رشت-رزرو هتل در رشت-هتل صبوری رشت

بارزرو هتل در رشت و اقامت در هتل صبوری رشت شما می توانید تجربه ای دلنشین را در شهر باران به همراه داشته باشید و به راحتی و صرف کمترین زمان نیازهای خود را برطرف کنید.