قوانین سلامت و بهداشت در هتل ها(قسمت اول)

قوانین سلامت و بهداشت در هتل ها(قسمت اول)

ضرورت رعایت مقررات ایمنی و بهداشت  در هتل ها

مقررات بهداشت و ایمنی ممکن است راه های مختلفی را برای کسب و کار کمک کند. می توان خاطرنشان کرد که یکی از دلایل اصلی لزوم رعایت مقررات ایمنی و بهداشت، اطمینان از ایمن بودن محل کار و در نتیجه کاهش حوادث در محل کار است. یکی از بزرگترین خطرات برای کارگران هتل صدمات ارگونومیک ناشی از کشیدگی، رگ به رگ شدن و کارهای تکراری است. با رعایت مقررات ایمنی هنگام انجام وظایف شغلی به محافظت از کمر و اندام کارگران کمک می کند. از طرف دیگر هدف هر فرد باید حفظ حداکثر سطح بهداشت و ایمنی در هتل باشد. قوانین و مقرراتی وجود دارد که این موضوع را مدیریت می کند. هر یک از کارکنان هتل باید از این قوانین و مقررات آگاه باشند. به این معنی است که هنگامی که کارکنان هتل قوانین ایمنی و بهداشت را مطالعه می کنند، متوجه می شوند که اکثر آنها عقل سلیم هستند. دانش در مورد این مقررات به آنها کمک می کند تا بدانند در صورت بروز بحران چگونه واکنش نشان دهند. به عنوان مدیریت هتل، این برای کارمندان ما کافی نیست تا قوانین ایمنی و بهداشت را مطالعه کنند. ما باید آنها را تشویق به تمرین کنیم. بهترین راه این است که این را با مثال تمرین کنید. اگر این عمل درست از سطح بالای هتل شروع شود، به کل کارمند گسترش می یابد. لازم به ذکر است که این امر برای رفاه کارکنان هتل حیاتی است. هنگامی که کارکنان هتل درک کنند که این مقررات ایمنی و بهداشت برای رفاه و به نفع آنها است، تمایل بیشتری خواهند داشت تا مطابق با مدیریت هتل عمل کنند. همه این مقررات بهداشتی و ایمنی در محل کار ضروری است که طبق قانون الزامی است.

اهمیت سلامت و ایمنی در محیط هتل

بهداشت و ایمنی یکی از مهم ترین بخش ها در محوطه هتل می باشد. پایین نگه داشتن سطح بهداشت و ایمنی منجر به حوادث و بیماری و هزینه های قابل توجهی برای هتل ما می شود. اجرای موفق مقررات ایمنی و بهداشت به این معنی است که شهرت هتل ما را نزد مشتریان هتل، قانونگذاران و کارکنان هتل خودمان بهبود می بخشد. ما هم تعهد قانونی و هم اخلاقی داریم که مطمئن شویم کارمندانمان در هتل سالم و ایمن کار می کنند. مدیریت هتل نمی تواند کارگران را مجبور به کار در محیطی کند که رفاه آنها در معرض خطر است. از طرف دیگر آن کارگران هتل در طول ساعات کاری خود هم سالم و هم ایمن هستند. کارگران مجروح یا بیمار هتل منجر به کاهش خدمات و متعاقباً از دست دادن سود می شود.

روش‌های بهداشتی و ایمنی خوب با موفقیت هزینه خود را پرداخت می‌کنند، زیرا خدمات از به حداقل رساندن هزینه‌های بیمه، اختلال در کار باقی می‌ماند، نیروی کار هتل همچنان درگیر است و مشتریان نیز از خدمات هتل راضی هستند. کارگران هتل نیاز به آموزش در زمینه های خاص دارند. به عنوان مثال، کارگران ممکن است نیاز داشته باشند که نحوه برخورد و دفع مایعات تمیزکننده را بیاموزند. از سوی دیگر، همه ناظران نیز ممکن است نیاز به ارائه سیاست‌های ایمنی و بهداشتی در قبال کارکنان هتل داشته باشند.

رزرو هتل در رشت رویایی بهترین انتخاب برای سفری سرشار از آرامش است. شما با رزرو اتاق در هتل صبوری رشت می توانید اقامتی دلنشین و جذاب را در شهر رشت تجربه کنید.