قوانین سلامت و بهداشت در هتل ها(قسمت دوم)

قوانین سلامت و بهداشت در هتل ها(قسمت دوم)

مسائل کلیدی بهداشت و ایمنی در هتل

ممیزی ایمنی

ممیزی ایمنی قادر است مشکلات احتمالی را قبل از اینکه بر ایمنی هتل تأثیر بگذارد شناسایی کند. هدف آن آشکارسازی نقاط قوت و ضعف، تعیین حوزه‌های خطر غیرقابل تحمل و ابداع اقدامات اصلاحی است. ممیزی ایمنی قادر است از رعایت کلیه مقررات جاری مربوط به ایمنی و بهداشت در محل کار اطمینان حاصل کند.

هدف اصلی ممیزی ایمنی جمع آوری اطلاعات با استفاده از یک پروتکل از پیش تعیین شده یا یک چک لیست است که آیا خدمات ایمنی محل کار در حال حاضر چگونه انجام می شود. ممیزی ایمنی می تواند جنبه های خاص یا کل سیستم را پوشش دهد. برگزاری این ممیزی های ایمنی که به برجسته کردن تمام جنبه های مثبت و منفی ایمنی در محل کار کمک می کند، مهم است.

ممیزی ایمنی ممکن است شامل سیستم فعلی در محل کار برای کنترل خطرات، ثبت حوادث در محل کار و بازرسی فیزیکی محل باشد. در نهایت، این به گزارش یافته ها و همچنین پیشنهاداتی برای بهبود سیاست و سیستم ایمنی فعلی کمک می کند.

مزایای ممیزی ایمنی در هتل

روش ها

بررسی اسناد و مدارک

مصاحبه با کارکنان

مشاهدات تیم حسابرسی

نتیجه و مزایا

مشاهدات و توصیه ها

نتیجه گیری با مراجع اثبات شده است

به حداقل رساندن خطرات و خطرات

صرفه جویی در هزینه

HASAWA و اهمیت آن برای خدمات هتل ها

قانون بهداشت و ایمنی در کار هم سلامت جسمی و روحی کارکنان و هم عاری از خطر آسیب را در نظر می گیرد. هدف اصلی این قانون را می توان سلامت، ایمنی و رفاه افراد در محل کار عنوان کرد. واضح است که این قانون عمدتاً بر کارکنان در محل کار متمرکز است. نه تنها کارگران، بلکه از سایر افراد در محل کار نیز در برابر خطرات سلامت یا ایمنی ناشی از یا در ارتباط با فعالیت های افراد در محل کار محافظت می کند. این قانون به کنترل نگهداری و استفاده از مواد منفجره یا بسیار قابل اشتعال یا خطرناک و به طور کلی جلوگیری از کسب، نگهداری و استفاده غیرقانونی از این مواد اشاره دارد. از طرف دیگر HASAWA انتشار مواد مضر یا تهاجمی را در جو کنترل می کند.این قانون مقرر می دارد که کارفرما موظف است از کارکنان خود مراقبت کند.

وظایف کارفرما

از سوی دیگر لازم به ذکر است که کارکنان نیز باید وظایف و مسئولیت هایی را که بر اساس قانون ایمنی و بهداشت کار است، رعایت کنند.

مسئولیت کارمند

تشخیص خطر

تشخیص خطر یکی از مهمترین موارد در هتل است. این برای هتل، کارکنان و مهمانان ما نیز مفید خواهد بود. لذا مایلم برای رفع لکه بینی در محل کارمان اقدامی ارائه و پیشنهاد کنم. این می تواند تا حد امکان خطرات را پوشش دهد. برای کاهش خطرات در هتل ما باید در هتل ما قدم بزنید، با کارمندان صحبت کنید. مهم است که کاغذبازی به تنهایی از صدمات جلوگیری نمی کند. بسیار مهم است که پس از شناسایی یک خطر اقدام کنید. بنابراین، پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از هرگونه خطر در بسیاری از مناطق در محوطه هتل اقدام کنید.

هتل صبوری رشت و کادر پر تلاش آن همواره در تلاش اند که بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهند. شما با رزرو هتل در رشت و هتل صبوری می توانید تجربه ای دلنشین را از سفر به این شهر به همراه داشته باشید.