قوانین سلامت و بهداشت در هتل ها(قسمت چهارم)

قوانین سلامت و بهداشت در هتل ها(قسمت چهارم)

وظیفه مهم هتل این است که اطمینان حاصل کند که کارکنان ما در محیطی امن و سالم کار می کنند. یک سیاست ایمنی و بهداشت مؤثر مستلزم همکاری و همکاری کامل همه کارکنان است. من به همه کارکنان هتل پیشنهاد می کنم این خط مشی را مطالعه کنند و مسئولیت های شخصی خود را برای ایمنی در محل کار بپذیرند.

مسئولیت های مدیریت هتل؛

حفظ اصول قوانین مربوطه برای اطمینان از ایمن ترین سیستم های کار و محیط کار ایمن و سالم

با مشورت و مشارکت مشترک مدیریت و کارکنان، علاقه فعال، مشارکت و حمایت کارکنان را در ارتقای استانداردهای خوب جلب کند.

مسئولیت های کارکنان هتل؛

تمام مراقبت های منطقی را برای سلامتی و ایمنی خود و همکارانش انجام دهد و هرگونه خطری را که نمی توان شخصاً کنترل کرد گزارش کند.

همکاری با سازمان با رعایت قوانین ایمنی و رعایت هرگونه تدابیری که برای تضمین محیط کار ایمن و سالم طراحی شده است.

نقش «هماهنگ کننده ایمنی» برای حفظ نظارت مستمر و حیاتی شرایط کار در سراسر محل کار، بررسی عملکرد ایمنی و ترویج کار ایمن‌تر از اهمیت حیاتی برخوردار است.

مدیر عامل مسئولیت نهایی سلامت و ایمنی در کل سازمان را می پذیرد. عموماً از تمامی مدیران و کارکنان انتظار می رود که این سیاست را با صمیم قلب حمایت و اجرا کنند.

HACCP

HACCP به پیشگیری از هر نوع خطری که برای بیماری های منتقله از راه غذا ایجاد می شود با اعمال کنترل های مبتنی بر علم اشاره دارد. این شما را قادر می سازد تعهد خود را نسبت به غذا و رضایت مشتری نشان دهید. HACCP یک اصل بین المللی است که الزامات کنترل موثر ایمنی مواد غذایی را تعریف می کند.

HACCP بر اساس هفت اصل کلیدی ساخته شده است: تجزیه و تحلیل خطر، شناسایی نقاط کنترل بحرانی، ایجاد محدودیت های بحرانی، رویه های نظارت، اقدامات اصلاحی، رویه های تأیید و نگهداری سوابق و مستندسازی.

تجزیه و تحلیل خطر - تجزیه و تحلیل خطرات شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی مواد غذایی

نقاط کنترل بحرانی – شناسایی نقاط بحرانی در مراحل مواد خام، پردازش، ذخیره سازی، توزیع و مصرف

ایجاد محدودیت های بحرانی - ایجاد اقدامات پیشگیرانه و محدودیت های کنترلی حیاتی، به عنوان مثال: حداقل زمان و دما پخت و پز

رویه های نظارت - رعایت این نقاط کنترل

اقدامات اصلاحی - ایجاد اقدامات اصلاحی

روشهای تأیید - ثبت سوابق. و

نگهداری سوابق و مستندات - ممیزی سیستماتیک و منظم سیستم های موجود توسط نهادهای گواهی شخص ثالث مستقل.

تمام این اندازه گیری ها را می توان به راحتی HACCP در محل کار حفظ کرد.

مشاهده می شود که سلامت و ایمنی برای کارکنان هتل و هتل نیز مفید است. اگر کارمندان بیمار یا مجروح شوند، ممکن است باعث هدر رفتن زمان و هزینه شود. ما برنامه ریزی کرده ایم که مقررات ایمنی و بهداشت را در مناطق مختلفی قرار دهیم که کارکنان هتل بتوانند به راحتی آنها را بخوانند. هنگامی که متوجه شدید که این مقررات برای رفاه و نفع شماست، تمایل بیشتری به رعایت هتل خواهید داشت. این بدان معناست که ما در فرهنگ سازی بهداشت و ایمنی در هتل موفق بوده ایم. توصیه می شود هنگام انجام وظایف شغلی خود اصول ارگونومیک ایمن را رعایت کنید. علاوه بر این، در حین کار بدن و کمر خود را صاف و خنثی نگه دارید. برگه‌های اطلاعات ایمنی و برچسب‌ها را بخوانید تا از خطرات و روش‌های کار ایمن برای محصولات شیمیایی که استفاده می‌کنید مطلع شوید. مهم است که قبل از استفاده آموزش ببینید و ابزار تمیز کردن و نگهداری خود را بررسی کنید.

با رزرو هتل در رشت لذت سفر خود را صد چندان کنید. هتل صبوری رشت با بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت آماده ی پذیرایی از شما مهمانان گرامی است.