قوانین سلامت و بهداشت در هتل ها(قسمت سوم)

قوانین سلامت و بهداشت در هتل ها(قسمت سوم)

مسئولیت کارمند (2)

تشخیص خطر

پس از کار در هتل به راحتی می توان خطراتی را که ممکن است قبلاً شناسایی نکرده باشید شناسایی کنید. تشخیص خطر شامل جستجوی مسائل احتمالی مانند تغییرات در فرآیندهای کاری، خطرات موقت سفر، اطمینان از استفاده از مواد شیمیایی تایید شده و غیره است. با هر خطر جدیدی که پیدا می‌شوید، می‌توانید فوراً با آن برخورد کنید یا در صورت عدم امکان، مورد توجه مدیریت هتل قرار گرفت.

افراد معدودی را که باید مسئول اجرای تمرین تشخیص خطر باشند، معرفی کنید

هر یک باید با منطقه ای که تمرینات تشخیص خطر را انجام می دهد آشنا باشد

هر خطر لکه بینی باید با هر خطر جدید نیز یادداشت شود

نگهداری سوابق تشخیص خطر که می توان به صورت آنلاین به آنها دسترسی داشت.

از یک چک لیست استفاده کنید و لیست خطرات را تهیه کنید که بتوانید ببینید

گزارش حوادث

این یک الزام قانونی است که با استفاده از دفترچه تصادف، سابقه صدمات در هتل را نگه می دارد. کارفرما باید برخی از حوادث جدی محل کار را به مقامات هتل گزارش کند. سوابق گزارش حوادث باید به مدت سه سال نگهداری شود. ما به عنوان کارفرما باید برای کارکنان خود دفترچه حوادث تهیه کنیم و این باید به راحتی درک شود. از آنجایی که شما کارفرمای محل کار هستید، ملزم به گزارش برخی از انواع بیماری های مرتبط با کار، و حوادث خطرناک هستید.

گزارش بیماری و حوادث در محل کار یک الزام قانونی تحت گزارش جراحات، بیماری ها و رویدادهای خطرناک است. جمع آوری اطلاعات به بهداشت و درمان و اجرایی و مقامات محلی کمک می کند تا چگونگی و مکان بروز خطرات را تشخیص دهند و از عود مجدد جلوگیری کنند و از رنج و درد بیشتر کارکنان جلوگیری کنند.

الزامات قانونی درخواست می کند که یک مرگ، یک جراحت بزرگ، یک جراحت بیش از سه روز، یک بیماری مرتبط با کار، یک رویداد خطرناک و جایی که یکی از اعضای عمومی مستقیماً به بیمارستان منتقل می شود، گزارش شود.

گزارش حوادث در محدوده زمانی الزامی است و بسته به شدت آن متفاوت است. یک جراحت بزرگ یا جایی که تصادف منجر به مرگ شخصی شده است باید فوراً گزارش شود. جراحات بیش از سه روز باید ظرف ده روز اطلاع رسانی شود. لازم به ذکر است که بیماری های مرتبط با کار باید پس از تشخیص پزشک گزارش شود.


اینجا نمونه ای از فرم گزارش تصادف را ارائه کرده ایم که می تواند تصویر واضحی از گزارش تصادف بدست آورد.

جزئیات فرد مصدوم:

نام خانوادگی

نام

سن

جنسیت

بخش

تاریخ حادثه

ساعت حادثه

آیا حادثه در دفترچه سوابق حوادث گزارش شده است؟

حادثه چگونه رخ داده است؟

ماهیت صدمات

آیا کمک های اولیه انجام شده؟

توسط چه کسی؟

آیا مصدوم به پزشک، مرکز پزشکی یا بیمارستان فرستاده شد؟

سیاست بهداشت و ایمنی

لازم به ذکر است که ما باید یک سیاست مکتوب ایمنی داشته باشیم. ما هتلی هستیم که بیش از چهار نفر کارمند داریم. به این معناست که سیاست ایمنی و بهداشت باید برای کارکنان ما در دسترس باشد. از سوی دیگر سیاست ایمنی باید به طور مرتب مورد بازنگری قرار گیرد. (به عنوان مثال: سالانه) معنای خط مشی موجود به منظور تعیین اینکه چه کسی مسئول چه جنبه های ایمنی در هتل ما است.

در هتل صبوری رشت تمام نیروها سعی می کنند که بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهند, شما با رزرو هتل در رشت می توانید خاطراتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.